Je eigen winkeltje?

Met bulkvoordeelshop.nl zijn we bezig om de boel in beweging te brengen. Zoek jij een hele leuke bijverdienste? Dan is dit misschien wel iets voor jou. Twee dagen per week ben je er druk mee. De dag dat de bestellingen van je klanten bij je binnenkomen en de dag dat wij de bestellingen bij je afleveren. Dat laatste doen we overigens altijd op een vaste dag van de week.

Orders van klanten binnen jouw regio komen bij jou binnen. Klanten bestellen bij jou en rekenen met jou de bestellingen af. Jij op jouw beurt plaatst de totale order bij ons, en rekent met ons af. Zo heb je dus altijd meteen je inkomsten binnen en hoef je dar dus ook nooit op te wachten.

En als we komen leveren?

Wij leveren jou alles in bulk, en jij sorteert de aparte orders uit zodat mensen hun bestelling kunnen komen afhalen. Orders die aan huis moeten worden geleverd breng je weg. Voor dat laatste betaalt een klant altijd een vast bedrag per levering ad 4 euro.

Het hele systeem is dus heel erg basic. Als je zes klanten hebt die elk zes flessen wasmiddel bestellen zetten wij 36 flessen wasmiddel bij je af. Wij leveren de bulk, en dus geen apart aangemaakte orders. Dus als we leveren is alles los en ongesorteerd. Goed, we zetten geen 36 losse flessen wasmiddel neer, die zitten samen wel in een doos. Maar jij maakt er zes setjes van zes flessen van.

Deze manier van werken heeft het voordeel dat we enorm besparen op verpakkingsmateriaal, maar ook op tijd en arbeid. Die kosten hoeven we dus ook niet door te berekenen, waarmee voor jou de marge zo groot mogelijk is. Ook administratief scheelt deze manier van werken enorm in de kosten, en ook dat komt ten gunste aan de marge.

Het aanbod dat we hebben wisselt dagelijks, en wat er te koop is passen we dagelijks voor alle winkeltjes aan. Daar heb je zelf dus geen omkijken naar. Verder verkopen we geen bederfelijke waar. Dus geen vers brood maar wel afbakbroodjes.

Klanten bestellen bij jou en rekenen met jou af, jij bestelt bij ons en rekent met ons af. Je investeert zelf dus niets in bijvoorbeeld voorraad. Maar er zijn wel kosten voor het starten van je winkeltje en de begeleiding. De startkosten komen naar verwachting uit op ongeveer 900 euro exclusief de BTW, en de maandelijkse vaste kosten op ongeveer 80 euro exclusief de BTW.

Zeker om te starten ben je dus wel wat geld kwijt. Dat komt omdat we elk winkeltje apart moeten aanmaken en inregelen. Op zich goed te doen, maar dat doen we natuurlijk alleen als we zeker weten dat we het doen voor iemand die langere tijd bij ons systeem aangesloten blijft. Dus die 900 euro is zeker ook een stok achter de deur.

Tegenover de kosten staan nette inkomsten. Per artikel is de marge smal, maar juist omdat er in bulk wordt verkocht tikt het toch al snel lekker aan. Zeker als je bedenkt dat het effectief twee dagen werk per week is.

Meer informatie volgt…